مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:502024-01-10حوادث

کشف 2 دستگاه گنج یاب در تویسرکان 


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از کشف و توقیف دو دستگاه گنج یاب در شهرستان تویسرکان خبر داد.

  - ایسنا/همدان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از کشف و توقیف دو دستگاه گنج یاب در شهرستان تویسرکان خبر داد.

  سرهنگ خدامرادی گفت: در پی گزارش های مردمی، پیگیری یگان حفاظت و همکاری حراست اداره کل و در ایست بازرسی پاسگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان و تفتیش یک خودرو در صبح دیروز -سه شنبه 19 دی - یکی از این دستگاه ها کشف و با دستور مقام قضایی ضبط و توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان، وی اظهار کرد: یکی دیگر از دستگاه های مکشوفه با همکاری پلیس اطلاعات و اماکن شهرستان و اشراف اطلاعاتی نیز در روز دوشنبه 18دی کشف و با دستور مقام قضایی ضبط شد.

اسحاق ترکاشوند، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان نیز گفت: با تعامل انجام شده بین عوامل یگان حفاظت و حراست اداره کل میراث فرهنگی، دادگستری و انتظامی شهرستان و نیز تأکیدات رییس دادگستری و دادستان شهرستان تویسرکان بر حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان، با سوداگران و تخریب کنندگان آثار تاریخی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 دستگاه گنج یاب در تویسرکان 

کشف 2 دستگاه گنج یاب در تویسرکان